LEÍRÁS

Ezen az oldalon olyan színházi előadásokról, hangversenyekről, koncertekről, operákról, stb. írom le a véleményemet, amiket szerencsém volt látni/hallani.

A főoldalon sorolom fel azokat az előadásokat, melyeken 2011. május óta jártam. (Azért ettől az időponttól, mert olyan sok helyen jártam, hogy kár lenne, ha feledésbe merülne az én részemről.) Más betűszínnel van jelölve, amiről már olvashatnak a blogban. Ha valami nincs kiemelve, de olvasnának róla, csak írjanak! Van néhány előadás, amit ugyan már rég láttam, ezért részletes beszámolót már nem tudnék írni, de lehet, hogy pár szót írok róla, hogy milyen benyomások maradtak meg bennem.

Nem titok, a blogot azért kezdtem el írni, hogy valamiféle ajánlóval szolgáljak, másoknak is kedvet csináljak a színházba járáshoz. Nagyon jó dolog! (Illetve láttam néhány borzasztó előadást, és máshol nincs lehetőségem ezt kifejezni.)

(Az osztályzatok 10-es skálán értendők.)

2012. július 11., szerda

I love musical (2012.07.10.)

A Budaörsi Játékszín előadása a Városmajori Szabadtéri Színpadon

Osztályzat: 8,5

Az előadás tulajdonképpen egy musical-est volt, különböző musicalekből énekeltek el dalokat, nagyon jó koreográfiával kísérve. Igazán mutatósra sikerültek a látvány, a táncbetétek, pedig díszlet nem nagyon volt, és a dalválasztás is nagyszerűre sikeredett.
A leírás alapján azt hittem, hogy a sok különálló dalból valamiféle történet kerekedik majd ki a színpadon, számomra ez elmaradt, és hiányoltam, de csak azért mert számítottam rá.
Aki szereti a musicaleket, és nem csak a történetüket, hanem a zenéjét, menjen el egy alkalommal és nézze meg az előadást! Nekem nagyon tetszett, és az énekesek nagy részével is elégedett voltam. Akik a legjobban tetszettek: Stróbel Dóra, Csengeri Attila, Pásztor Ádám, Illés Dániel. Gulyás Balázst azért emelem ki, mert bár énektechnikailag nem ő tetszett a legjobban, de sikerült végigénekelnie egy éneket a Valahol Európában című musicelből, hangosítás nélkül, és még hallani is lehetett. Ezt leszámítva a hangosítás teljesen jó volt.

Szereplők:
Csengeri Attila
Gregor Bernadett
Gulyás Balázs
Illés Dániel
Jegercsik Csaba
Kecskés Tímea
Laurinyecz Réka
Molnár Gyöngyi
Páder Petra
Pásztor Ádám
Pikali Gerda
Rácz-Koncz Eszter
Stróbel Dóra
Szakács Tibor

Díszlet: Fodor Viola
Jelmez: Fógel Adrienn
Zenei vezető: Csengery Dániel
Korrepetítor: Grósz Zsuzsanna
Koreográfus: Kadala Petra, Molnár Éva
Rendező munkatársa: Bíró Dénes
Rendező: Salamon Suba László

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése