LEÍRÁS

Ezen az oldalon olyan színházi előadásokról, hangversenyekről, koncertekről, operákról, stb. írom le a véleményemet, amiket szerencsém volt látni/hallani.

A főoldalon sorolom fel azokat az előadásokat, melyeken 2011. május óta jártam. (Azért ettől az időponttól, mert olyan sok helyen jártam, hogy kár lenne, ha feledésbe merülne az én részemről.) Más betűszínnel van jelölve, amiről már olvashatnak a blogban. Ha valami nincs kiemelve, de olvasnának róla, csak írjanak! Van néhány előadás, amit ugyan már rég láttam, ezért részletes beszámolót már nem tudnék írni, de lehet, hogy pár szót írok róla, hogy milyen benyomások maradtak meg bennem.

Nem titok, a blogot azért kezdtem el írni, hogy valamiféle ajánlóval szolgáljak, másoknak is kedvet csináljak a színházba járáshoz. Nagyon jó dolog! (Illetve láttam néhány borzasztó előadást, és máshol nincs lehetőségem ezt kifejezni.)

(Az osztályzatok 10-es skálán értendők.)

2012. december 22., szombat

My fair lady (2012.11.03.)

Musical a Magyar Színházban? Néhány éve egy bérlet kapcsán volt "szerencsém" néhányhoz. Kellett egy kis idő, míg újra odamerészkedtem, de a My fair lady című filmet annyira szeretem, hogy nehezen tarthattam volna vissza magam. Na, ezentúl nem fogok félni jegyet venni a Magyar Színház musical előadásaira! A korábbi negatív véleményem eléggé megváltozott. Nagyon tetszett, igényes, szuper darab volt. Jó színészekkel, jó énekesekkel, egy szóval mindenkinek ajánlom. Van benne dráma, humor, szép zene, minden, ami egy kellemes estéhez kellhet.

Auksz Éva hihetetlen volt! Nagyon tetszett, ahogy az utcanyelvet beszélte, aztán a szép, tiszta, előkelő réteghez illőt. Teljesen jól kivehető volt a kettő közötti kontraszt. És a hangja meseszép, tiszta! "Csudijó" volt! :-)
Tóth Sándor is tetszett. A játéka és az énekhangja is. Az este egyik kiemelkedő alakja volt szerintem Fillár István. Nagyon jól belehelyezkedett a szerepébe, illet rá. A zenei részek nála is teljesen rendben voltak, és talán rajta nevettünk a legtöbbet.
Mind a zene, mind a történet felettébb élvezetes.

Osztályzat:
Zene: 9,5
Énekesek: 9
Történet: 8 (A történet kicsit el volt nagyolva.)
Színészi játékok: 9,5

Szereposztás:
Mrs. Higgins - Dániel Vali
Henry Higgins - Tóth Sándor
Alfred P. Doolottle - Fillár István
Eliza Doolittle - Auksz Éva
Mrs. Eynsford-Hill - Tóth Éva
Freddy - Jegercsik Csaba
Pickering ezredes - Rancsó Dezső
Pearcené - Benkő Nóra
Harry - Szűcs Sándor
Jammie - Szatmári Attila
George - Simon András

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése