LEÍRÁS

Ezen az oldalon olyan színházi előadásokról, hangversenyekről, koncertekről, operákról, stb. írom le a véleményemet, amiket szerencsém volt látni/hallani.

A főoldalon sorolom fel azokat az előadásokat, melyeken 2011. május óta jártam. (Azért ettől az időponttól, mert olyan sok helyen jártam, hogy kár lenne, ha feledésbe merülne az én részemről.) Más betűszínnel van jelölve, amiről már olvashatnak a blogban. Ha valami nincs kiemelve, de olvasnának róla, csak írjanak! Van néhány előadás, amit ugyan már rég láttam, ezért részletes beszámolót már nem tudnék írni, de lehet, hogy pár szót írok róla, hogy milyen benyomások maradtak meg bennem.

Nem titok, a blogot azért kezdtem el írni, hogy valamiféle ajánlóval szolgáljak, másoknak is kedvet csináljak a színházba járáshoz. Nagyon jó dolog! (Illetve láttam néhány borzasztó előadást, és máshol nincs lehetőségem ezt kifejezni.)

(Az osztályzatok 10-es skálán értendők.)

2013. március 25., hétfő

Baráti Kristóf, Várdai István, Várjon Dénes (2013.03.24.)

Koncert az Urániában a Tavaszi Fesztivál keretén belül

Baráti Kristóf, Várdai István és Várjon Dénes - egy hegedűs, egy csellista és egy zongorista

3 kiváló művész, 3 nagyon szép zene, nem is volt kérdés, hogy jól fogjuk-e magunkat érezni. Többen voltunk együtt, mindenkinek más tetszett a legjobban, és minden tetszett valakinek. Nekem, személy szerint, a Beethoven darab tetszett a legjobban, azt hiszem nem zeneértő füllel ez a legjobban emészthető.
Az Uránia egy gyönyörű épület, már belépni is élmény, a díszteremről nem is beszélve. Az akkusztikája viszont nem volt a legjobb, sokszor elveszett a cselló hangja a hegedű és a zongora mellett, ami elég meglepő, de főként zavaró volt.

Csodálatos koncert volt, de hát erre számítottunk... :-)

Műsor:
Haydn: G-dúr („Zigeuner”) zongoratrió, Hob. XV:25
Beethoven: D-dúr („Geister”) zongoratrió op. 70/1
Dvorák: e-moll („Dumky”) zongoratrió op. 90

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése